NAMASKAR

Recentebeoordeling


4 sterren uit 8308 beoordelingen

Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Namaskar. Meer weten? Ontdek meer

26 jun 2026 om 21:03 Na drie uur nog geen eten
22 jun 2026 om 6:19 Kwalitatief uitstekend eten.
15 jun 2026 om 6:46 Bestelling kwam na ca 80 minuten. Het eten was lauw tot koud.
14 jun 2026 om 19:24 Weinig eten voor veel geld, gerechten hadden weinig smaak en het vlees was droog. Niet voor herhaling vatbaar.
11 jun 2026 om 9:57 Voor de 2e keer een bestelling gedaan voor mijn collega's en opnieuw zijn ze laaiend enthousiast!
11 jun 2026 om 1:43 Ik vond alles lekker alleen de kip had ik wat steviger verwacht, zoals de vorige keer. Misschien had ik net iets anders besteld
9 jun 2026 om 20:53 goede maaltijd, de levering was te laat en het eten was deels duidelijk te ver afgekoo.
9 jun 2026 om 19:04 Erg lekker en goede prijs kwaliteit verhouding. Enige puntje is dat er een larierblad in stukjes erdoorheen zat wat niet altijd even aangenaam was, maar verder top!